Засновник бренда косметики в новому матеріалі рубрики про бізнеси, інтегровані в міський простір
«Мета Ajax – аби домашня безпека була настільки ж поширеною, як електрочайники»
Володимир Смирнов та Анастасія Жеребецька – про рішення залишити велику агенцію та відкрити тепле лампове бюро
Від кави з багажника до планів на кав’ярню в Берліні
Засновник раменної Noodle vs Marketing – про 12 років на кухні, роботу в США і нове місце на Подолі
«Світ кави» на Катедральній для старших людей, на площі Ринок – для молоді, а у Києві – для львівської діаспори
Шити класичний чоловічий одяг у Києві, продавати в Англії та Франції
Марія Сіміч-Моїсеєнко про перші босоніжки, з яких все почалося
Керівники київської студії розробки відеоігор – про співпрацю з понад 30 студіями по всьому світу, інвестиції в освіту та рецензії
Євген Бернос розповідає, як поєднує роботу в авіації з виробництвом сумок, рюкзаків і гаманців із натуральної шкіри
Студія, що створює образи для ONUKA, DJ Nastia та учасників Burning Man
Українські шкарпетки, які продаються у Європі, Південній Кореї та навіть у небі
Як працює цифрова лабораторія – на прикладі співпраці з «Агентами змін»
Засновник CIRCUL Mark Олександр Мельниченко розповідає The Village Україна, як альтернативне взуття формує взуттєву культуру в місті
Київська студія, продукт якої є на полицях Apple Store та Amazon
Київська студія, що знімає рекламу для Samsung, Toyota і Vodafone
Керівник першого українського виробника попсіклів – про бренд Mr.Pops і культуру споживання в Україні
Директор мережі кав’ярень – про альтернативну каву, «еспресоголіків» та кавову культуру