Monobank і «Живчик» створили безалкогольний напій із соком яблука й екстрактом валеріани. 

Ця ідея зʼявилася під час роботи над стікерами, які Monobank вкладає в коробки з картками, розповідає маркетинг-директор банку Анатолій Рогальський для The Village Україна.

За його словами, на одному з таких стікерів зобразили кота на скейтборді як натяк на маскота [символа] «Живчика», оскільки це один із найбільш впізнаваних й автентичних українських брендів. У результаті вирішили створити повноцінний продукт. 

«На старті ідеї смаків були радикальні: капуста, лобстери, чорна ікра, смак дитинства, смак грошей (не питайте, що це значить)», – розповідає Рогальський.

Утім, додає він, у команді швидко усвідомили, що напій з такими смаками перестане бути «Живчиком», тому запропонували замінити екстракт ехінацеї в ньому. «Серед усіх варіантів присмаку пролунала валеріана. І спокій, і коти, і смішно, й актуально – бінго», – ділиться маркетинг-директор.

«Людям не завжди цікаво розмовляти про нову функцію в застосунку або про банерний креатив у фейсбуці, а викласти сторіс з напівчорним «Живчиком» – легко», – додає Рогальський.

Напій уже можна знайти в магазинах мережі «АТБ», а згодом він зʼявиться й в інших супермаркетах і на заправках, коментують у Monobank.

   

Monobank оновлює банки для покращення зборів. Редакція The Village Україна запитала маркетинг-директора Monobank Анатолія Рогальського, що саме змінилося в їхньому функціоналі.

Обкладинка й фото: Monobank