На Вокзальній площі хочуть змінити організацію руху, відповідні пропозиції презентували 16 квітня в Київській майстерні міста, повідомляють «Пасажири Києва».

Серед основних завдань – зменшити хаотичність руху автомобілів, унеможливити порушення правил паркування, ліквідувати транзитний автомобільний трафік, поліпшити пішохідну доступність і зменшити затримки руху комунального громадського транспорту.

Зміни потрібно реалізувати з мінімальними витратами з бюджету міста, а також втілити план проєкту без потреби виконувати реконструкції чи капітальні ремонти, кажуть активісти.

Які зміни запропонували в КМДА:

  • Ліквідувати рух автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, який складається з трьох автомобільних смуг. Таким способом вдасться збільшити загальний простір для пішоходів, а також залишити лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні;
  • Пропонують облаштувати найкращу доступність до вокзалу для комунального, громадського транспорту, «проте віднесено зупинки маршруток», зазначають активісти;
  • Створити велосмуги по вулиці Симона Петлюри й упорядкувати паркування по вулиці паралельно замість «ялинки».
  • Ліквідувати в обидва напрямки наскрізний проїзд для транзитного трафіку через вулицю Симона Петлюри – площу Вокзальну – вулицю Павла Скоропадського. Натомість зі сторони вулиці Скоропадського організувати розворотне коло з можливістю висадки пасажирів;
  • Організувати малий розворот для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. Водночас реалізувати розворот у такому вигляді, щоб унеможливити там зупинку й стоянку авто;
  • Встановити достатньо велику кількость стовпчиків, що направляють, (делінеаторів), щоб не допустити хаотичного паркування;
  • Поліпшити організацію паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд і виїзд за рахунок єдиної наявної зеленої зони.

До реорганізації руху були залучені різні розробники з Луцька, Харкова, Львова й київського КП «Центр організації дорожнього руху», а за основу взяли концепцію ЦОДРу.

основні зміни, які пропонують «Пасажири Києва» і U-Cycle:

  • Замість розширення парковки збільшити кількість дерев й озеленення;
  • Поліпшити пішохідну доступність зеленої зони або принаймні просто залишити зелену зону;
  • Облаштувати одно- або двосторонні велосмуги, захищені парковкою.

Свої пропозиції активісти направили до ЦОДР для обговорення. Проте представники ЦОДРу й департаменту транспортної інфраструктури, їх не підтримали.

Наразі на площі виникають затримки через постійні «конфлікти» між транспортними засобами й значну частку транзитного трафіку, якщо вирішити ці проблеми, то затримки й громадського, і приватного транспорту зменшаться приблизно на 40%, каже експерт, який проводив транспортне моделювання, Дмитро Беспалов.

«Це дуже важлива й давно назріла ініціатива з урахуванням багаторічного хаосу з трафіком і паркуванням біля Центрального залізничного вокзалу, який до того ж уже більше двох років є головними воротами в столицю для міжнародних делегацій», – кажуть «Пасажири Києва».

 

Раніше ми розповідали про те, чому швидкісний трамвай від Центрального вокзалу до Палацу спорту – це важливо для міста. Подовження трамвайного маршруту до Палацу спорту роками обговорювалося в КМДА.