Станції метро «Тараса Шевченка» й «Почайна» не планують закривати, пише КМДА.

Згідно з тендером, плановий капітальний ремонт між цими станціями будуть проводити без зупинки руху потягів, коментують у КМДА. Однак остаточні проєктні рішення визначать після державної експертизи.

Зараз є потреба в плановому капітальному ремонті цієї ділянки тунелю через фізичну зношеність, оскільки станції ввели в експлуатацію в 1980 році, пояснюють у КМДА.

Водночас про початок капітальних ремонтів й інших робіт, що можуть вплинути на режим роботи метрополітену, обіцяють повідомляти завчасно.

   

Шість станцій синьої гілки київського метро вже кілька місяців відрізані від решти ліній через аварію на тунелі між «Деміївською» й «Либідською». Ми розповідали, що там зараз відбувається й чому все не так просто, але приводів вважати, що роботи затягнуться на роки, немає.

   

У грудні 2023 року КМДА повідомила, що між станціями метро «Почайна» й «Тараса Шевченка» просідають тунелі. Під час ремонту на цій ділянці, який планують улітку 2024 року, можуть запустити човниковий рух. Також інтервали між потягами метро стануть довшими.

Водночас ділянка між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» – не єдина проблемна в Києві. Ремонту потребуть, зокрема, ділянки на перегонах між станціями метро: «Львівська брама» й «Золоті ворота», «Героїв Дніпра» й «Мінською», «Осокорками» й «Харківською», «Бориспільською» й «Червоним хутором». Крім того, проблемним залишається міст Метро, розповідав The Village Україна голова правління ГО «Пасажири Києва» Олександр Гречко.

Обкладинка: КП «Київський метрополітен»